ordinace komplexní

Objednat se

Naše léčebné metody

Terapie Rázové vlny

Léčebná fyzikální metoda vhodná pro léčbu bolestivých stavů pohybového aparátu. Je vhodná zejména k – patní ostruha, bolest achillovy šlachy, bolest kolene, tenisový loket, bolest ramene, bolesti zad, hojení tkání.

Léčebná fyzikální metoda vhodná pro léčbu akutních bolestivých stavů pohybového aparátu. Je vhodná zejména k – akutní bolesti zad, hojení tkání, uvolnění svalstva a pohybu v kloubu.

Založená na aktivním zapojení klienta do léčebného plánu. Fyzioterapeuti a lékaři ji celosvětově používají pro diagnostiku a léčbu klientů převážně s problémy v oblasti páteře.

ACT terapie

DNS dle prof. Koláře

Metoda dle Mojžíšové

Akrální koaktivační terapie využívá opory o akra horních a dolních končetin ve vývojových polohách dítěte. Terapie se zaměřuje na napřímení páteře a správné držení těla.

Prostřednictvím technik dynamické neuromuskulární stabilizace ovlivňujeme funkci svalu v jeho posturálně lokomoční funkci (vývojové polohy) a učíme tělo fungovat nejlepším způsobem.

Široké využití u sportovců i u běžných klientů. Primárně byla užívána u funkčně sterilních párů a pro gynekologické diagnózy. Hlavními principy jsou mobilizace žeber a ovlivnění napětí svalů pánevního dna

Sportovní fyzioterapie

Kombinace různých metod s přihlédnutím k tréninkové či soutěžní fázi sportovce, řešení zranění a příprava pohybového aparátu na soutěžní aktivitu.

Aplikace kineziologických náplastí („tejpů“) je efektivní metodou pro fixaci kloubů a ovlivnění svalstva. Využívá se jako doplňková metoda k fyzioterapeutické léčbě.

Využitím míčů, therabandu nebo TRX lze cviky přizpůsobit individuálním potřebám klienta. Pomůcky jsou vhodné pro stabilizaci těla, mobilizaci kloubů nebo k uvolnění, aktivaci či posílení svalů trupu a končetin.