ordinace komplexní

fyzioterapie

Objednat se

Použití:

Vlastní doba aplikace se většinou pohybuje okolo 20 - 40 min., dle velikosti ošetřované partie či typu obtíží.

Nejvýhodnější je aplikace 2x -3x do týdne v akutních stavech (blokády a bolesti zad, zranění), poté 1x - 2x týdně ve stavech dlouhodobějších.

Terapie vysokofrekvenčním elektrickým proudem využívá vzniku tepla v hluboko uložených tkáních, cítíte pouze příjemné teplo (žádné brnění, pálení či podráždění kůže). Vývinem tepla dochází k výrazné aktivaci krevního i lymfatického mikrooběhu, rozšíření krevního řečiště, zlepšení výživy a okysličení tkáně, rychlejší vstřebávání otoků a uvolnění staženého svalstva.

Používá se většinou v kombinaci s manuálních technikami ve fyzioterapii (mobilizace, protažení a následná aktivace fyziologického nastavení tkání těla pomocí cvičení). Výhodou je ošetření velké oblasti (celé končetiny i pletence či záda) v průběhu svalových smyček, kde je ošetřeno nejen místo hlavního problému, ale i okolí a související tkáň - což slouží jako prevence vrácení obtíží. Zároveň šetříme čas - teplo je v hluboko uložených tkáních funkční hned, naproti tomu při klasické práci fyzioterapeuta trvá dlouhou dobu, než se ovlivní hluboko uložené tkáně, které jsou většinou stažené.

Termo TK ve vrcholovém sportu:

Příprava svalů před výkonem - lepším okysličením jsou svaly více elastické a rychleji reagují na zátěž, zapojení vyššího počtu svalových vláken

Odstranění svalové únavy - aktivace lymfatického i krevního oběhu napomáhá odplavení kyseliny mléčné a odpadních látek, čímž dochází k znovuobnovení síly a elasticity tkáně.

Ošetření zranění - urychlení hojivých procesů až o polovinu rychleji, dřívější návrat do tréninkového procesu - vykloubení, natažení vazů a svalů, ruptury svalů, “koňary”

Široká škála účinnosti:

• Akutní i chronické bolesti či blokády zad a krku
  • Tenisový / golfový loket
  • Veškeré obtíže s ramenním kloubem
  • Bolesti kyčelního kloubu
  • Vymknuté koleno či kotník
  • Bolesti Achilovy šlachy
  • Natažené či natržené svaly a vazy

Okamžitá úleva od bolestí již po první aplikaci minimálně o 40%!